Torsdag: 2014-01-02

Har just kollat på en cirka två timmar lång livestream från CaptainSparklez och är lite smått lyrisk. Eller, ja. Jag var inne på samma server som honom och tänkte spela, men det blev lite av en overload i och med alla som gick in och skulle köra, så. Men! Vi har andats samma server-luft. Eller whatever. Jag är lite smått as-obsessed av Jordan. Jag kan inte riktigt komma ifrån det. Anywhoooo... Nu mest sitter jag med en katt i knät och försöker spendera tid tills jag har druckit upp ölen som jag öppnade så att jag sedan ska kunna gå och lägga mig. Jag hade egentligen inte haft någonting emot att vara vaken längre, men jag ska upp relativt tidigt. Min mor ska komma och hämta upp mig omkring halv nio imorgon. Vi ska iväg och hämta upp mina glasögon, och hon måste följa med då de är en julklapp och hon ska pröjsa. Himla snällt. Oh shit. Jag kom precis på att jag måste slå in min mors julklappar innan hon kommer imorgon. Det sög. Upp tidigt. Pffj. Men men men. Första inlägget för det nya året! Det är för mig den första, trots att klockan är över midnatt. Nyårslöften, liknande som förra året; skriva mer. Jag ska försöka (FÖRSÖKA) att träna och grejer, men jag lägger inte det som ett officiellt nyårslöfte då jag är fruktansvärt dålig på att hålla igång träning. Det är typ inte ens värt det. Men skrivandet, ja. Ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar