Tisdag: 2013-12-31

Lyssnar på TryHardNinja och CaptainSparklez samt cruisar omkring efter fler YouTube-kanaler att följa. Jag avskyr att det finns så mycket coola människor. Jag känner mig sjukt ocool i jämförelse. Och, dricker kaffe, givetvis. Jag drömde att jag var i Minecraft! Det var AWESOME! I samma dröm jobbade jag också med (för?) Justin Bieber. Vet inte var det kom ifrån. Anywho, idag - nyår. Jag ska hem till Johan och Victoria, käka middag och ha det allmänt chill och trevligt. Grömt! Jul var också najs. Robin är kvar i Göteborg dock, han ville hinna träffa lite polers och sådär, så han kommer tillbaka först femte januari.

Jag har sjukt mycket att göra det som kommer. I skolan och sådant där. Och jag börjar min VFU den 20 januari. Är sjukt nervös. Och innan dess måste jag fixa utdrag ur belastningsregistret. Problemet är att jag inte vet vilket utdrag jag ska begära, och min VFU-plats visste inte ens att det fanns en flertal olika. Så, ja. Jag får köra på ett antal och hoppas på det bästa. Och hoppas på att jag får alla utdrag innan VFU'n börjar. Nervigt. Jag ska iallafall skriva ut och fixa idag.

Nej, jag ville mest bara kika in och säga hej och allting sådant där. Och önska alla ett gott nytt år. Så, gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar