Torsdag: 2013-12-19

Så, jag sitter i skolan. Resten av mina gruppmedlemmar är iväg och fixar käk medan jag sitter här med huvudvärk och kisar mot datorn. Jag längtar tills jag får min glasögon. Jag var på synundersökning i måndags och skulle få mina glasögon efter cirka två veckor. I övrigt har jag haft sjukt mycket plugg den här, och förra, veckan. Den här veckan har varit sjukt. Jag har också haft problem att sova den här veckan, och de gånger jag lyckas väcker katterna mig snart igen. Men snart är det över. Eller, för en stund iallafall. Snart får jag en PAUS. Till Göteborg. Ska innan jag åker försöka fixa en massa grejer. Typ, plugg, städning, tvätt, diskning (ja, den får vara med, för jag har sjukt mycket disk) - plus att jag idag ska åka till farmor under eftermiddag/kvällen, imorgon ska jag åka hem till mamma under eftermiddagen/kvällen, lördag ska jag väl försöka fixa allting som behöver fixas, och så åker jag söndag morgon. Passar här på att tacka min fina bror och Victoria för att de är kattvakter. Känns bra att katterna inte kommer vara ensamma. Jag har denna vecka också varit på möte på min kommande VFU-plats. Det verkar sjukt bra där, så jag är faktiskt förväntansfull, jag som i övrigt ofta blir skräckslagen över nya saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar